Přejít k obsahu


Der Anteil des Handels an Veränderungen der Raumstruktur der tschechischen Gesellschaft

Citace: [] CIMLER, P. Der Anteil des Handels an Veränderungen der Raumstruktur der tschechischen Gesellschaft. In Neue Einzelhandelsstrukturen am Rande von Kleinstädten. Graz: Karl-Franzens-Universitat , 2005. s. 109-128. ISBN: 3-901236-02-3
Druh: STAŤ VE SBORNÍKU
Jazyk publikace: ger
Anglický název: The Influence of Retail of the Structure changes in the Czech Republic
Rok vydání: 2005
Místo konání: Graz
Název zdroje: Karl-Franzens-Universitat
Autoři: Petr Cimler
Abstrakt CZ: Velkoplošné prodejny (hypermarket, supermarket, diskont) určují dnes v ČR charakter maloobchodu a územní podmínky pro malé a střední podnikatele v obchodě. Stejně významně jako je určují např. hustota obyvatelstva, kupní síla a zákaznické preference.
Abstrakt EN: Today in the Czech Republic largescale stores like hypemarkets, supermarkets and vyrious discount chains dominate the retail sector. These formats also determine the local and regional conditions for the single retailer as well as demographic parameters (population density), purchasing power or personal preferences of the clients.
Klíčová slova

Zpět

Patička