Přejít k obsahu


Focus Group Interview, výzkumná kvalitativní metoda a příklad jejího užití

Citace: [] EGER, L., KRÁLOVÁ, L. Focus Group Interview, výzkumná kvalitativní metoda a příklad jejího užití. E + M. Ekonomie a Management, 2005, roč. 8, č. 3, s. 114-121. ISSN: 1212-3609
Druh: ČLÁNEK
Jazyk publikace: cze
Anglický název: Focus Group Interviews, QUALITATIVE RESEARCH METHOD AND AN EXAMPLE OF ITS USING
Rok vydání: 2005
Místo konání: Plzeň
Název zdroje: Západočeská univerzita
Autoři: Ludvík Eger , Lenka Králová
Abstrakt CZ: Příspěvek prezentuje metodu kvalitativního výzkumu: cílený skupinový rozhovor. Seznamuje s možností jejího využití v marketingovém výzkumu, ukazuje metodiku a i výhody a nevýhody uvedené metody. V článku je stručně prezentována praktická studie, kterou autoři realizovali v rámci specifického výzkumu se zaměřením na volný čas studentů.
Abstrakt EN: The paper is focused on using qualitative research methods in marketing, namely the Focus group interviews. It makes readers acquainted with the methodology and its advantages and disadvantages. Presented example shows how we can use qualitative methods. We used this method at conducting a survey of leisure time activities of our students
Klíčová slova

Zpět

Patička