Přejít k obsahu


Problémy v matematice při přechodu žáků základní školy z 1. stupně na 2. stupeň

Citace: [] COUFALOVÁ, J., TUČKOVÁ, L. Problémy v matematice při přechodu žáků základní školy z 1. stupně na 2. stupeň. In Matematika 2, Matematika jako prostředí pro rozvoj osobnosti žáka primární školy. Olomouc: Univerzita Palackého, 2006. s. 67-71. ISBN: 80-244-1311-6
Druh: STAŤ VE SBORNÍKU
Jazyk publikace: cze
Rok vydání: 2006
Místo konání: Olomouc
Název zdroje: Univerzita Palackého
Autoři: Jana Coufalová , Ladislava Tučková
Abstrakt CZ: Testem matematických znalostí zadaným na počátku 6. ročníku bylo u žáků zjišťováno, které učivo není dostatečně osvojeno. Rozsah a struktura souboru umožnily testovat hypotézy srovnávající úspěšnost žáků podle pohlaví a podle typu školy (městská, venkovská).
Abstrakt EN: Pupil´s problems in Math connected with the transition between the first grade and the upper grade at primary school were explored by means of the mathematical knowledge test. This test was given to the 6th form pupils of primary school at the beginning of the school year. The problematic parts of the subject matter are discussed here and some generally accepted hypotheses about learning of mathematics are tested. Success of pupils has been compared in the relation of their gender and type of the school (town, country).
Klíčová slova

Zpět

Patička