Přejít k obsahu


Science Education in Czech Schools in the Context of the Constructivist Approach

Citace: [] CHOCHOLOUŠKOVÁ, Z., DOLENSKÁ, M., PODROUŽEK, L. Science Education in Czech Schools in the Context of the Constructivist Approach. In Teacher Professional Development. Nicosia : University of Cyprus, 2009, s. 202-242. ISBN: 978-9963-9542-3-0
Druh: KAPITOLA V KNIZE
Jazyk publikace: eng
Anglický název: Science Education in Czech Schools in the Context of the Constructivist Approach
Rok vydání: 2009
Místo konání: Nicosia
Název zdroje: University of Cyprus
Autoři: RNDr. Mgr. Zdeňka Chocholoušková Ph.D. , Mgr. Michaela Dolenská , Doc. PaedDr. Ladislav Podroužek Ph.D.
Abstrakt CZ: Historie a současnost využívání konstruktivistického a sociokonstruktivistického přístupu v českých školách
Abstrakt EN: History and contemporaly problems of science education in czech schools with the constructivist approach.
Klíčová slova

Zpět

Patička