Přejít k obsahu


Vzdělávací motiv jako důsledek a podmínka uplatnění didaktické znalosti obsahu

Citace: [] LUKAVSKÝ, J. Vzdělávací motiv jako důsledek a podmínka uplatnění didaktické znalosti obsahu. In Veřejnost a kouzlo vizuality. Brno: Masarykova univerzita, 2008. s. 155-164. ISBN: 978-80210-4722-8
Druh: STAŤ VE SBORNÍKU
Jazyk publikace: cze
Rok vydání: 2008
Místo konání: Brno
Název zdroje: Masarykova univerzita
Autoři: Mgr. Jindřich Lukavský
Abstrakt EN: Contribution presents example of conceptual analysis exercise as a tool of pedagogigal reflection in art education. This reflective process has a hermeneutic charakter and leads to judgments about connections between art concepts and participants pre-concepts, which are expressed during the activity. Educational motif id distinguishable connection between participants pre-concepts and culture generalize of its. To make this connection is allowed tu PCK.
Klíčová slova

Zpět

Patička