Přejít k obsahu


Zákaznické pojetí kvality e-learningu

Citace: [] EGER, L., EGEROVÁ, D. Zákaznické pojetí kvality e-learningu. In Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2011. Hradec Králové: Gaudeamus, 2011. s. 113-118. ISBN: 978-80-7435-153-2
Druh: STAŤ VE SBORNÍKU
Jazyk publikace: cze
Anglický název: Customer concept of e-learning quality
Rok vydání: 2011
Místo konání: Hradec Králové
Název zdroje: Gaudeamus
Autoři: Doc. PaedDr. Ludvík Eger CSc. , PaedDr. Dana Egerová Ph.D.
Abstrakt CZ: Příspěvek je zaměřen na vzdělávací proces v e-learningu. Studující, organizace, tutory a lektory považujeme za klíčové zákazníky pro e-learning. Příspěvek zdůrazňuje tzv. zákaznické pojetí kvality, které vychází z uspokojování potřeb a přání zákazníků a naplňování účelu (cílů), které od vzdělávání se účastníků očekávají organizace, jež určitý e-learningový kurz realizují.
Abstrakt EN: The paper is focused on quality control in teaching and learning process. We recognise students, organisations and tutors - lectors as important customers for e-learning. The paper emphasises customer quality concept of e-learning where are underlined customer needs, educational objectives a expectation of organisations.
Klíčová slova

Zpět

Patička