Přejít k obsahu


Communication as a key factor in Virtual Enterprise paradigm support

Citace: [] JANUŠKA, M. Communication as a key factor in Virtual Enterprise paradigm support. In Innovation and Knowledge Management: A Global Competitive Advantage. Kuala Lumpur: International Business Information Management Association (IBIMA), 2011. s. 1-9. ISBN: 978-0-9821489-5-2
Druh: STAŤ VE SBORNÍKU
Jazyk publikace: eng
Anglický název: Communication as a key factor in Virtual Enterprise paradigm support
Rok vydání: 2011
Místo konání: Kuala Lumpur
Název zdroje: International Business Information Management Association (IBIMA)
Autoři: Ing. Martin Januška Ph.D.
Abstrakt CZ: Tento článek se zabývá popisem komunikačního prostředí pro podporu virtuálních společností nebo kooperaci velkého množství malých a středních firem. Tento článek navazuje a rozšiřuje předchozí autorův článek Communication environment for small and medium enterprises by Januska, M.; Kurkin, O.; Miller, A. Koncept virtuálních firem se potýká s řadou problémů při svém zavádění. Dva nejdůležitější jsou nedostatek důvěry a neexistence universálního komunikačního prostředí pro vzájemnou výměnu informací.
Abstrakt EN: This paper deals with description of a communication environment to support virtual enterprises or cooperation between large number of small and medium enterprises (SME?s). This paper builds on and further develops authors paper Communication environment for small and medium enterprises by Januska, M.; Kurkin, O.; Miller, A. [1] Virtual enterprise paradigm deals with number of problems during its implementation. Two main problems are lack of mutual confidence between potential partners and no universal communication environment for mutual information exchange
Klíčová slova

Zpět

Patička