Přejít k obsahu


Marketing na sociálních sítích jako inovace marketingu na internetu

Citace: [] EGER, L., BASLOVÁ, T., DIVIŠOVÁ, M., RUDOLFOVÁ, E. Marketing na sociálních sítích jako inovace marketingu na internetu. Trendy v podnikání, 2012, roč. 2, č. 1, s. 20-32. ISSN: 1805-0603
Druh: ČLÁNEK
Jazyk publikace: cze
Rok vydání: 2012
Autoři: Doc. PaedDr. Ludvík Eger CSc. , Taťána Baslová , Michaela Divišová , Eva Rudolfová
Abstrakt CZ: Příspěvek je zaměřen na využití sociálních médií v marketingu. Prezentuje orientaci katedry marketingu, obchodu a služeb na marketing na internetu a části příspěvku jsou sestavené z realizovaných kvalifikačních prací spoluautorek příspěvku. Jsou zde ukázány některé trendy a příklad firmy Starbucks.
Abstrakt EN: The paper is focused on the use of social networks in marketing. It presents the orientation of the Department of Trade, Marketing and Services on internet marketing. That subject is undergoing rapid innovation, which requires the impact of the ICT development and its use in marketing. In presented paper we use some parts of three diploma theses that are focused on the current state of using social networks in marketing. In the paper are shown selected trends an example of Starbucks
Klíčová slova

Zpět

Patička