Přejít k obsahu


Marketingová strategie RTI v Plzni

Citace: BOZDĚCH, J., FULEMOVÁ, J., DUCHEK, V. Marketingová strategie RTI v Plzni. In MMK 2013 : Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2013. Hradec Králové: Magnanimitas, 2013. s. 478-484. ISBN: 978-80-87952-00-9
Druh: STAŤ VE SBORNÍKU
Jazyk publikace: cze
Anglický název: Marketing strategy RTI in Pilsen
Rok vydání: 2013
Místo konání: Hradec Králové
Název zdroje: Magnanimitas
Autoři: Ing. et Ing. Jan Bozděch , Ing. Jaroslava Fulemová , Doc. Ing. Vladimír Duchek Ph.D. ,
Abstrakt CZ: Tématem tohoto příspěvku je formulace marketingové strategie pro nově vznikající složku fakulty strojní Regionální technologický institut v Plzni. Ten bude tvořit most mezi akademickou a podnikovou sférou. Umožní tak aktivně řešit problémy společností, které nemají vlastní prostředky nebo kapacity. Před formulací strategie byla provedena analýza interního i externího prostředí, ve kterém se institut v současné době nacházel. Výstupem pak byla SWOT analýza. Účelem této strategie byla identifikace oblastí, na které se má institut zaměřit pro získání dalších průmyslových partnerů pro komerční výzkum a vývoj a pro zajištění prosperity vlastní a zároveň fakulty strojní jako nadřazené strategie.
Abstrakt EN: The topic of this paper is the formulation of marketing strategy for the new section of the Faculty of Mechanical Engineering Regional Institute of Technology in Pilsen. This will be a bridge between the academic and business area. It will be so possible actively dealing with problems of companies, which have not got the means or capacity. Before formulating the strategy was carried out internal and external analysis with currently position. The output of this analysis was then SWOT analysis. They were defined areas, which are for institute important. This is the way to prosperity for Institute as well as the Faculty of Mechanical Engineering.
Klíčová slova

Zpět

Patička