Přejít k obsahu


Evaluace přínosu studijních opor ve výuce finančního účetnictví na vysokých školách

Citace: HINKE, J., SVOBODA, R. Evaluace přínosu studijních opor ve výuce finančního účetnictví na vysokých školách. Media4u Magazine, 2013, roč. 10, č. 4, s. 93-96. ISSN: 1214-9187
Druh: ČLÁNEK
Jazyk publikace: cze
Anglický název: THE EVALUATION OF THE BENEFITS OF STUDY SUPPORT IN TEACHING FINANCIAL ACCOUNTING AT UNIVERSITIES
Rok vydání: 2013
Autoři: Ing. Jana Hinke Ph.D. , Ing. Roman Svoboda Ph.D.
Abstrakt CZ: Výuka finančního účetnictví na vysokých školách se neobejde bez výukových pomůcek. Cílem tohoto článku je charakterizovat výukové pomůcky používané při výuce finančního účetnictví na FEK ZČU v Plzni, definovat, které z těchto pomůcek splňují kritéria studijních opor a dále prezentovat výsledky výzkumu zaměřeného na hodnocení přínosu těchto studijních opor.
Abstrakt EN: Teaching financial accounting at universities cannot be done without study supports. Objective of this paper is to describe the study support (teaching aids) used in teaching financial accounting at FEK ZČU in Pilsen, define which of these devices meet the criteria of study support and present the results of research to evaluate the contribution of these study materials.
Klíčová slova

Zpět

Patička