Přejít k obsahu


Shakespeare ztracený, či znovunalezený? Výuka shakespearovského dramatu

Citace: MIŠTEROVÁ, I. Shakespeare ztracený, či znovunalezený? Výuka shakespearovského dramatu. In Studium cizích jazyků a kultur v aktuálním diskurzu. Plzeň : Západočeská univerzita, 2013, s. 21-38. ISBN: 978-80-261-0154-3
Druh: KAPITOLA V KNIZE
Jazyk publikace: cze
Anglický název: Shakespeare Lost or Regained? Teaching Shakespearean Drama
Rok vydání: 2013
Místo konání: Plzeň
Název zdroje: Západočeská univerzita
Autoři: PhDr. Ivona Mišterová Ph.D.
Abstrakt CZ: Cílem této kapitoly je nahlédnout na možnosti výuky shakespearovského dramatu v akademickém prostředí na pozadí recepčněestetického konceptu tzv. kostnické školy.
Abstrakt EN: The aim of this article is to peer into the possibilities of teaching Shakespearean drama in an academic environment based on the concept of the Constance School of reception aesthetics.
Klíčová slova

Zpět

Patička