Přejít k obsahu


KONFRONTAČNÍ MEZIJAZYKOVÁ ANALÝZA MORFOSYNTAKTICKÝCH CHYB V JAZYKOVÝCH PROJEVECH STUDENTŮ- ZKUŠENOSTI Z VÝUKY KURZU ANGLIČTINA PRO FRANCOUZŠTINÁŘE

Citace: DEJMALOVÁ, L. KONFRONTAČNÍ MEZIJAZYKOVÁ ANALÝZA MORFOSYNTAKTICKÝCH CHYB V JAZYKOVÝCH PROJEVECH STUDENTŮ- ZKUŠENOSTI Z VÝUKY KURZU ANGLIČTINA PRO FRANCOUZŠTINÁŘE. In Studium cizích jazyků a kultur v aktuálním diskurzu. Plzeň : Západočeská univerzita, 2013, s. 63-71. ISBN: 978-80-261-0154-3
Druh: KAPITOLA V KNIZE
Jazyk publikace: cze
Anglický název: The contrastive analysis of morphosyntactic errors produced by students- the introduction of the course English for the students of French
Rok vydání: 2013
Místo konání: Plzeň
Název zdroje: Západočeská univerzita
Autoři: Mgr. Lenka Dejmalová
Abstrakt CZ: V kapitole je pojednáno o zkušenostech z výuky kurzu Angličtina pro francouzštináře, který byl zájemcům poprvé nabízen v akademickém roce 2011/2012. V další části je pojednáno o anglickém a francouzském jazyce z hlediska jazykové typologie. Následuje analýza studentských chyb doplněná komentářem.
Abstrakt EN: The chapter presents the new course English for students of French. The characteristics of English and French language are discussed. Language transfer and interference play an important role in language learning and teaching. Learners of French tend to make some specific mistakes and their learning is influenced by previous knowledge of English.
Klíčová slova

Zpět

Patička