Přejít k obsahu


Traction drive with medium-frequency transformer - control strategy based on NULL vectors

Citace:
DRÁBEK, P., PITTERMANN, M., LOS, M., BEDNÁŘ, B. Traction drive with medium-frequency transformer - control strategy based on NULL vectors. In Elektro 2014. Neuveden: IEEE, 2014. s. 418-423. ISBN: 978-1-4799-3721-9
Druh: STAŤ VE SBORNÍKU
Jazyk publikace: eng
Anglický název: Traction drive with medium-frequency transformer - control strategy based on NULL vectors
Rok vydání: 2014
Místo konání: Neuveden
Název zdroje: IEEE
Autoři: Doc. Ing. Pavel Drábek Ph.D. , Ing. Martin Pittermann Ph.D. , Ing. Miroslav Los , Ing. Bedřich Bednář ,
Abstrakt CZ: Tento článek popisuje výzkum speciálního vysokonapěťového trakčního pohonu vyvinutého pro minimalizaci nadměrné váhy trakčního transformátoru pro klasické topologie pracující na trakčním napětí 25kV/50Hz a 15kV/16?Hz. Článek se zabývá testováním celé struktury trakčního pohonu v konfiguraci 1f maticový měnič + středofrekvenční transformátor + 1f aktivní usměrňovač ve vybraných přechodových stavech a ověření správné funkce pohonu.
Abstrakt EN: This paper presents research motivated by industrial demand for special novel high voltage traction drive topology devoted to minimization of traction transformer weight against classical locomotives operates on both 25kV/50Hz and 15kV/16?Hz trolley voltages. This paper deals with testing of whole traction converter prototype in configuration: two single phase matrix converter + medium frequency transformer + single phase voltage-source active rectifier in selected transient states and verifying of proper function of control algorithms. The new control of traction converter based on inserting zero vectors has been proposed to smooth taken trolley current.
Klíčová slova

Zpět

Patička