Přejít k obsahu


Traction drive with MFT - novel control strategy based on zero vectors insertion

Citace:
DRÁBEK, P., PITTERMANN, M., LOS, M., BEDNÁŘ, B. Traction drive with MFT - novel control strategy based on zero vectors insertion. In Proceedings of the 19th IFAC World Congress, 2014. Amsterdam: Elsevier, 2014. s. 11968-11973. ISBN: 978-3-902823-62-5 , ISSN: 1474-6670
Druh: STAŤ VE SBORNÍKU
Jazyk publikace: eng
Anglický název: Traction drive with MFT - novel control strategy based on zero vectors insertion
Rok vydání: 2014
Místo konání: Amsterdam
Název zdroje: Elsevier
Autoři: Doc. Ing. Pavel Drábek Ph.D. , Ing. Martin Pittermann Ph.D. , Ing. Miroslav Los , Ing. Bedřich Bednář ,
Abstrakt CZ: Tento článek popisuje výzkum speciálního vysokonapěťového trakčního pohonu vyvinutého pro minimalizaci nadměrné váhy trakčního transformátoru pro klasické topologie pracující na trakčním napětí 25kV/50Hz a 15kV/16?Hz. Článek se zabývá testováním celé struktury trakčního pohonu v konfiguraci 1f maticový měnič + středofrekvenční transformátor + 1f aktivní usměrňovač ve vybraných přechodových stavech a ověření správné funkce pohonu.
Abstrakt EN: This paper presents research motivated by industrial demand for special novel high voltage traction drive topology devoted to minimization of traction transformer weight against classical locomotives operates on both 25kV/50Hz and 15kV/16?Hz trolley voltages. The traction converter topology consists of: two single phase matrix converter + medium frequency transformer (MFT) + single phase voltage-source active rectifier. Measured results of steady state and selected transient states verifying of proper function of control algorithms. The new control strategy of traction converter based on zero vectors insertion has been proposed to smoothing taken trolley current.
Klíčová slova

Zpět

Patička