Přejít k obsahu


Vzdělávání učitelů v oblasti tzv. „měkkých dovedností“

Citace:
HOLEČEK, V., KOSÍKOVÁ, V. Vzdělávání učitelů v oblasti tzv. ?měkkých dovedností?. Křtiny, 2014.
Druh: PŘEDNÁŠKA, POSTER
Jazyk publikace: cze
Rok vydání: 2014
Autoři: PhDr. Václav Holeček Ph.D. , PhDr. et PaedDr. Věra Kosíková Ph.D.
Abstrakt CZ: Příspěvek se zamýšlí nad otázkou, která témata z tzv. ?měkkých dovedností? v dalším vzdělávání považují učitelé základních a středních škol za přínosná. Učitelé se nejvíce zajímají o kurzy zvládání školního stresu. Současně s výukou tohoto tématu v rámci dalšího vzdělávání uskutečňujeme i výzkum stresorů učitelů a podílu učitelů na předcházení stresu a na jeho zvládání. Hlavním cílem tohoto příspěvku je seznámení s výsledky výzkumu stresorů učitelů ve škole a výzkumného šetření zájmu učitelů o další vzdělávání. Výsledky průzkumu spojené s evaluací seminářů zaměřených na zvládání školního stresu se tak stávají podnětem k dalšímu zvyšování úrovně dalšího vzdělávání učitelů - nabízet podobná témata, která budou mít pro učitele i praktický dopad a možnost konfrontace vlastních zkušeností s ostatními.
Klíčová slova

Zpět

Patička