Přejít k obsahu


Průzkum trendů marketingu na sociálních sítích. Jak vidí trendy zahraniční a jak čeští experti?

Citace:
KUŽELÍKOVÁ, M., EGER, L. Průzkum trendů marketingu na sociálních sítích. Jak vidí trendy zahraniční a jak čeští experti?. Marketing a komunikace, 2015, roč. 25, č. 4, s. 10-11. ISSN: 1211-5622
Druh: ČLÁNEK
Jazyk publikace: cze
Rok vydání: 2015
Autoři: Ing. Markéta Kuželíková , Doc. PaedDr. Ludvík Eger CSc.
Abstrakt CZ: Sociální sítě jsou v dnešním světě prakticky všudypřítomné. Stávají se stále více marketingově atraktivními a marketéři vědí, že tam, kde se vyskytují současní, ale i potenciální zákazníci, kde tráví svůj volný i pracovní čas, je vhodné s nimi navázat komunikaci relevantními způsoby. Článek prezentuje analýzu názorů zahraničních expertů na trendy v marketingové komunikaci na sociálních sítí a porovnává ji s průzkumem u souboru českých expertů. Hlavní trendy jsou: mobilní marketing, používání více platforem, video a obsahový marketing.
Klíčová slova

Zpět

Patička