Přejít k obsahu


Marketing na internetu

Citace:
EGER, L., PETRTYL, J., KUNEŠOVÁ, H., MIČÍK, M., PEŠKA, M. Marketing na internetu. 1. vyd. Plzeň : Vydavatelství Západočeské univerzity v Plzni, 2015, 158 s. ISBN: 978-80-261-0573-2
Druh: KNIHA
Jazyk publikace: cze
Rok vydání: 2015
Místo konání: Plzeň
Název zdroje: Vydavatelství Západočeské univerzity v Plzni
Autoři: Doc. PaedDr. Ludvík Eger CSc. , Ing. Jan Petrtyl , Ing. Hana Kunešová , Ing. Michal Mičík , Martin Peška
Abstrakt CZ: Studijní text pro předmět KMO/MINT. Marketing na internetu, Webová stránka jako základní komunikační kanál, Optimalizace pro vyhledávače, Internetová reklama a vývoj trhu, PPC reklama ve vyhledávačích, Bannerová reklama, Remarketing, Webová analytika, Sociální média, Sociální média a User Generated Content, Sociální média, jejich význam, výhody a nevýhody, Sociální média v e-commerce, Elektronické obchodování (e-commerce), Internetové obchody (e-shops), Content marketing.
Klíčová slova

Zpět

Patička