Přejít k obsahu


Hodnocení manuálních dovedností na primární škole

Citace:
HONZÍKOVÁ, J. Hodnocení manuálních dovedností na primární škole. Technika a vzdelávanie, 2016, roč. 5, č. 1, s. 28-30. ISSN: 1339-9888
Druh: ČLÁNEK
Jazyk publikace: cze
Anglický název: Assesment of manual skills at primary school
Rok vydání: 2016
Autoři: Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková Ph.D. ,
Abstrakt CZ: Pro hodnocení na primární škole se používá poměrně rozmanitá škála diagnostických metod, od ústní pochvaly až po klasifikaci známkou. Vybrat tu správnou diagnostickou metodu pro hodnocení manuálních dovedností dětí mladšího školního věku bývá často obtížné i pro zkušeného učitele. Předložený článek pojednává o možnostech hodnocení manuálních dovedností v pracovních činnostech na primární škole.
Abstrakt EN: To assess pupils at primary school we can use quite a wide range of diagnostic methods, from verbal praise to marking. Choosing the right diagnostic method for the assessment of manual skills in younger school-aged children is often difficult even for an experienced teacher. The present article discusses the possibilities of how to assess manual skills in Arts and Crafts lessons at primary school.
Klíčová slova

Zpět

Patička