Přejít k obsahu


Digital Factory and Virtual Reality: Teaching Virtual Reality Principles with Game Engines

Citace:
HOŘEJŠÍ, P., POLCAR, J., ROHLÍKOVÁ, L. Digital Factory and Virtual Reality: Teaching Virtual Reality Principles with Game Engines. In Virtual Learning. Rijeka : InTech, 2016, s. 155-174. ISBN: 978-953-51-2824-3
Druh: KAPITOLA V KNIZE
Jazyk publikace: eng
Anglický název: Digital Factory and Virtual Reality: Teaching Virtual Reality Principles with Game Engines
Rok vydání: 2016
Místo konání: Rijeka
Název zdroje: InTech
Autoři: Ing. Petr Hořejší Ph.D. , Ing. Jiří Polcar , PhDr. Lucie Rohlíková Ph.D.
Abstrakt CZ: Prezentujeme použití netradičních metod vzdělávání studentů průmyslového inženýrství v oblasti posledních trendů informačních technologií a virtuální reality a náš vlastní nástroj DigiTov pro výuku tvorby virtuální reality v oblasti průmyslu bez vysokých nároků a programování. Používáme Source Engine rozšířený o knihovny textur, modelů a skriptů. Vzhledem k tomu, že se jedná o herní Source engine, systém se používá stejně jako při tvorbě profesionálních SW produktů. V srpnu 2015 skupina deseti studentů v rámci týmové spolupráce modifikovala DigiTov s využitím Unity 3D.
Abstrakt EN: We present the use of unconventional methods to educate mechanical engineering students in the latest trends in IT and VR and our own tools for teaching how to create industry-themed VR environments which did not require complicated coding. We used Source Engine as the core and enhanced it with a library of textures, models and scripts we called DigiTov. Although Source Engine is a game engine, the master logic of VR development is the same as for professional SW products. In autumn 2015, a group of 10 students modified the DigiTov for Unity3D, forming a team made up of different roles.
Klíčová slova

Zpět

Patička