Přejít k obsahu


Metodika měření termomechanických nestabilit automobilových kotoučových brzd na autě – stacionární test

Citace: [] LANG, V., ŠROUB, J., HONNER, M. Metodika měření termomechanických nestabilit automobilových kotoučových brzd na autě – stacionární test. 2007.
Druh: Zaniklé typy
Jazyk publikace: cze
Anglický název: Methodology for measurement of thermo-mechanical instabilities of automobile disc brakes on car – stationary test
Rok vydání: 2007
Název zdroje: Nové technologie - Výzkumné centrum v západočeském regionu, Západočeská univerzita v Plzni
Autoři: Vladislav Lang , Jan Šroub , Milan Honner
Abstrakt CZ: Popisuje se metodika měření termomechanických nestabilit automobilových kotoučových brzd na autě pro testování stacionárního režimu brzdění. Metodika byla uplatněna ve ŠKODA Auto a.s. Cílem je využitím optovláknového systému pro měření povrchového teplotního pole brzdového kotouče objasnit vznik a vývoj hot-spotů charakterizujících procesy termomechanické nestability pro danou konfiguraci kotoučového brzdového systému na daném autě.
Abstrakt EN: The methodology is dealing with the measurement of thermo-mechanical instabilities of automobile disc brakes on car for tests of stationary braking regime. The methodology was applied in SKODA Auto a.s. The objective is to, using the optofiber system for the measurement of brake disc surface temperature field, to elucidate origination and development of hot-spots characterizing processes of thermomechanical instabilities for the given configuration of the disc brake system on given car.
Klíčová slova

Zpět

Patička