Zpět
Smooth shading for soft-body animation of meshes obtained by topology merging, using quaternion correction
Citace: |
HAST, A., PARUS, J., KOLINGEROVÁ, I. Smooth shading for soft-body animation of meshes obtained by topology merging, using quaternion correction . Vienna, 2006.
|
---|---|
Druh: | PŘEDNÁŠKA, POSTER |
Jazyk publikace: | eng |
Anglický název: | Smooth shading for soft-body animation of meshes obtained by topology merging, using quaternion correction |
Rok vydání: | 2006 |
Místo konání: | Vienna |
Autoři: | Anders Hast , Jindřich Parus , Ivana Kolingerová |
Abstrakt CZ: | Deformující se objekty vzniklé metodou topologického slučování mají obvykle špatný tvar trojúhelníků, což způsobuje chyby při stínování. Pomocí kvaternionů lze interpolovat normály deformujících se objektů a zlepšit tak kvalitu stínování. |
Abstrakt EN: | |
Klíčová slova |
Zpět